سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مبارک باد

تاریخ مطلب: ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
#

  اول ذیحجه، سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و روزی مبارک برای همه آنانی است که دل به زندگی این دو بزرگوار بسته و آن‌ها را الگوی خود می‌دانند. .
  

وَمِنْ آیَاتِهِ أَن خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجاً لِّتَسْکُنُواْ إِلَیْهَا وَ جَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ


از نشانه‏ های او آن است که از جنس خودتان همسرانی برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید و میان شما و همسران تان علاقه‏ ی شدید و رحمت قرار داد؛ بی شک در این (نعمت الهی،) برای گروهی که می‏ اندیشند نشانه ‏های قطعی است.


اول ذیحجه، سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و روزی مبارک برای همه آنانی است که دل به زندگی این دو بزرگوار بسته و آن‌ها را الگوی خود می‌دانند. .

نخستین روز از آخرین ماه سال قمری، سالروز پیوندی آسمانی است. به همین منظور و با هدف معرفی الگوهای مناسب و واقعی در زمینه ازدواج، سال‌روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(سکه سراسر منشا خیر است، به عنوان روز ازدواج نام‌گذاری شده است.

امام علی(ع) پیشوای شیعیان با حضرت زهرا(ع)، پیوندی آسمانی بست. برکت ازدواج این دو بزرگوار به گستردگی تمامی خوبی‌های دنیاست و این‌دو، چه زیبا مهربانی را تفسیر کردند.