جشن نماز نونهالان در اهواز برگزار شد.

تاریخ مطلب: ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
#

سرکار خانم یحیوی، مسئول واحد بانوان موسسه قرآنی امام ضا(ع) گزارشی را در رابطه با برنامه هایی که در این واحد اجرا می شود را شرح دادند.

ایشان بیان کردند: هر ساله با آغاز فصل تابستان واحد خواهران از مقاطع سنی سه سال به بالا ثبت نام به عمل آورده و این افراد در رده های سنی مختلف تفکیک و کلاس بندی می شوند. کلاس هایی همچون نقاشی، چرتکه، آموزش نماز با بازی، آموزش قرآن با نقاشی و داستان گویی و .... از جمله فعالیت های این واحد می باشد.

مسئول واحد افزودند:مربیان آموزش نماز بانوان خواهران گلسرخ، مدنی، سروری، مشکاتیان و کمک مربی کیادی و ترابی می باشند، ضمناً تعداد ثبت نام شدگان درمقاطع مختلف 100 نفر می باشند و مدت زمان دوره 2 ماه و نیم به طول انجامید.

ایشان هم چنین بیان نمودند: در پایان دوره تابستانه جشن نماز را برای مقاطع سنی مختلف ترتیب دادیم و با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین عالمیان به اجرای برنامه پرداختیم. در ادامه برنامه از حفاظ قرآن آموز موسسه برای اجرای برنامه استفاده شد و سپس شعر در رابطه با وضو به نمایش گذاشته شد. و در پایان خانم یحیوی در رابطه با اهمیت نماز و قرآن سخن گفتند و بچه هایی که به سن تکلیف رسیده بودند جوایزی اهدا شد و از جمع حاضر پذیرایی به عمل آمد.

 

تصاویر جشن نماز