آغاز یازدهمین دوره آموزشی قرآن «رضوان» در اهواز

تاریخ مطلب: ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
#

دوره جدید آموزشی قرآن کریم «رضوان» از دوشنبه، 23 شهریورماه در موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی 135 متقاضی فراگیری علوم قرآنی شرکت خواهند کرد و در دوره‌های مرتبط آموزشی حضور خواهند یافت. برنامه‌ریزی شده است  در این دوره آموزشی، علاقه‌مندان با دوره‌های آموزشی همچون روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، تحقیق و ترتیل، حفظ آشنا خواهند شد.

حسین محمدی، سید نور موسوی، معزالدین جلالی، سجاد نیل‌درار، حسن حمادی، عابدی‌پور، روحانی نیز تدریس این دوره آموزشی را به‌عهده خواهند داشت و به مدت 2 ماه، نکات آموزشی را به علاقه‌مندان ارائه خواهند کرد.

همچنین نام‌نویسی دوره جدید آموزشی رضوان نیز در حال انجام است و علاقه‌مندان می‌توانند به دفتر مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) واقع در ساختمان موقوفه مدنیان مراجعه کنند.

دهمین دوره آموزشی قرآنی «رضوان» نیز با حضور 150 نفر از متقاضیان مرد در موسسه قرآنی امام رضا (ع) اهواز برگزار شد. این طرح در فصل تابستان در قالب کلاس‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن و با مربیگری حسین محمدی، سجاد نیل‌درار، ابراهیم عابدی‌پور، روحانی، صحرانورد و جلالی برگزار شده بود.

میانگین سنی شرکت‌کنندگان این دوره نیز 18-9 سال بود و مراسم اختتامیه این طرح نیز پنج‌شنبه 5 شهریورماه و با حضور نفرات برتر برگزار شد.

http://moham.org/gallery/rezvan11