برگزاری نخستین انتخابات هیئت مدیره جامعه قرآنی خوزستان

تاریخ مطلب: ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
#

گروه فعالیت‌های قرآنی: نخستین انتخابات هیئت مدیره جامعه قرآنی استان خوزستان با حضور فعالان قرآنی، در هفته جاری برگزار شد.

جلیل بیت‌مشعل فعال قرآنی افزود: با اینکه  از حدود سه ماه پیش فرآیند تشکیل جامعه قرآنی استان خوزستان آغاز شده است، گفت: استقبال قرآنیان و به ویژه پیشکسوتان و بزرگان قرآنی استان از راه‌اندازی این جامعه، بی‌نظیر و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه، پیشینه عظیم قرآنی و ظرفیت بالای قرآنیان استان خوزستان گفت: به دنبال تشکیل اولین جلسه قرآنیان خوزستان در حضور استاندار خوزستان که تابستان 93 صورت گرفت و به دنبال حمایت‌های گسترده وی، مقرر شد جامعه قرآنی خوزستان به صورت یک مؤسسه مردم نهاد غیردولتی فعالیت خود را آغاز کند.

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خوزستان ادامه داد: در این راستا رایزنی‌های فراوانی با پیشکسوتان و بزرگان قرآنی استان خوزستان انجام شد که با ارشادات و راهنمایی صورت گرفته، بیش از 200 نفر از برجستگان قرآنی خوزستان جهت شرکت در این مجمع فراخوان شدند.

وی با تقدیر از استقبال قابل توجه قرآنیان استان خوزستان، تصریح کرد: باید از پیشکسوتان و بزرگان قرآنی استان به دلیل مشارکت فعالانه و استقبال از این حرکت مقدس قرآنی تقدیر کرد.

به گفته بیت مشعل تاکنون بیش از 73 نفر جهت شرکت در انتخابات هیأت مدیره نامزد شدند که پس از بررسی‌های اولیه بیش از 36 نفر شرایط لازم جهت نامزدی در هیأت مدیره را احراز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات هیأت مدیره این جامعه ساعت 20 سه‌شنبه 11 فروردین، در حسینیه امام رضا(ع) اهواز برگزار شد، گفت: هیأت مدیره پس از انتخاب، بلافاصله نسبت به انتخاب رئیس و نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل جهت پیگیری مراحل ثبت رسمی این جامعه اقدام خواهد کرد.

بیت مشعل در پایان با تقدیر از حمایت‌ و عنایات ویژه دکتر مقتدایی استاندار خوزستان و دکتر زراء نژاد، رئیس شورای مشاوران وی،‌ اظهار کرد: با حضور این افراد در رأس مدیریت اجرایی استان مطمئناً شاهد آینده‌ قرآنی روشنی برای بازگشت خوزستان به جایگاه واقعی خویش در امور قرآنی کشور و بلکه در سطح منطقه و بین‌الملل خواهیم بود.