مسابقه خانواده در اسلام برگزار می شود.

تاریخ مطلب: ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
#

موسسه قرآنی امام رضا (ع) با همکاری موقوفه حاج اسماعیل مدنیان برگزار می کند؛ نوزدهمین مسابقه از سلسله مسابقات مطالعات قرآنی و معارف اهل بیت (ع) با موضوع خانواده در اسلام 19 اسفندماه در حسینیه امام رضا(ع) برگزار می گردد.

به گفته مسئول موسسه قرآنی: این مسابقه در حسینیه امام رضا(ع) و مناطق مختلفی از اهواز و حومه برگزار خواهد شد.

وی افزود که در این مسابقه 40 سوال از متن جزوه طرح شده است که از بین آن ها 20 سوال آزمون گرفته خواهد شد و سه سوال دیگر از متن طرح می شود.

مسئول موسسه خاطر نشان کرد این جزوه برگرفته از کتاب نظام خانواده در اسلام  تالیف حجت الاسلام و المسلمین انصاریان می باشد که به مباحثی پیرامون راه انتخاب همسر در اسلام و شرایط اسلامی و انسانی در انتخاب همسر، عفاف و حجاب از دیدگاه پیامبر و ائمه و... پرداخته شده است.

همچنین این سلسله مسابقات برای بانوان و آقایان در مقطع سنی بالای 14 سال  برگزار می شود. علاقه مندان به منظور شرکت در نوزدهمین دوره از سلسله مسابقات مطالعات قرآنی و معارف اهل بیت(ع)، می توانند برای تهیه جزوه مسابقه آن را از لینک پایین دانلود نمایند. و جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09165297505 تماس حاصل کنند جزوه مسابقه هم اکنون همه روزه بعد از نماز عشاء در حسینیه امام رضا(ع) در حال توزیع می باشد.

خاطر نشان می شود زمان آزمون 19 اسفندماه بعد از نماز عشاء می باشد.

                                                                                                                  جزوه مسابقه 19